Často kladené otázky (FAQ)

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Nižšie nájdete najčastejšie odpovede, na vaše otázky, ktoré vám pomôžu vo vašej situácií

Tovar, ktorý vám nevyhovuje, máte možnosť bez udania dôvodu vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní odo dňa, kedy ste si zásielku od nás prevzali. Produkt musí byť nenosený, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami. Podrobné info nájdete TU

- v prípade vrátenia tovaru do balíka spolu s tovarom prosím priložte formulár Odstúpenie od zmluvy a doklad o kúpe. Starostlivo skontrolujte číslo účtu v tvare IBAN, kam budú vrátené peniaze. Následne balíček odošlite na adresu uvedenú v bode 2.

- V prípade výmeny tovaru odporúčame vytvoriť novú e-shopovú objednávku na tovar, za ktorý budete mať záujem zakúpený produkt vymeniť. Tento tovar musí byť v minimálnej hodnote vracaného tovaru.  Ako spôsob platby zvoľte dobierku. Dobierkový poplatok 1EURO vám  v tomto prípade účtovať nebudeme. Ak ste sa vybrali drahší produkt, rozdiel v cene a prepravné náklady za opätovné odoslanie objednávky uhradíte formou dobierky pri prevzatí.

Tovar, ktorý nám vraciate, prosím odosielajte na adresu:

Active Point s.r.o.,
Tatranská Lomnica 14101
059 60 Vysoké Tatry

- po neúspešnom pokuse o platbu kartou online obdržíte automaticky generovaný e-mail s odkazom na opätovný návrat k platobnej bráne, ktorý je platný 24hodín. Takýmto spôsobom môžete platbu jednoducho zopakovať.

- po uplynutí platnosti odkazu vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom ohľadom ďalších dvoch možností platby, ktorými sú platba prevodom, alebo dobierka.

- prosím skontrolujte správnosť svojej e-mailovej adresy vo svojom zákazníckom účte

- skontrolujte priečinok nevyžiadaná pošta

- nahliadnite do veľkostných tabuliek jednotlivých výrobcov

V prípade, že nenájdete veľkostný údaj, ktorý potrebujete, môžete sa obrátiť na náš e-shopový tím, ktorý vám ochotne poradí

- prehľad zľavových akcií, ktoré prebiehajú na našom e-shope získate prihlásením sa na odber newslettra a sledovaním nášho facebooku a instagramu.

- obráťte sa telefonicky na pracovníkov našej infolinky, ktorí vám v priebehu pár minút zistia aktuálnu dostupnosť v predajni. Zavolajte nám +421 948 208 847

Telefonicky alebo e-mailom kontaktujet pracovníkov e-shopu, ktorí vám pomôžu s najčastejšími zmenami objednávok, ako napr.:

- zmena fakturačnej/dodacej adresy

- zmena spôsobu doručenia alebo zmena spôsobu platby

- pridanie/odstránenie produktov do objednávky/z objednávky

- zlúčenie objednávok

- zrušenie objednávky

NEWSLETTER

Objavte severskú kvalitu – novinky, zľavy a inšpirácie priamo do vášho e-mailu!

Prihlásiť sa

Skryť menu

Moje obľúbené produkty0

Váš košík

Vo vašom košíku už nie sú žiadne položky