Naša recenzia z nákupného portálu

Avatar Agata S.
24.02.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
poradia, sú rýchli pri vybavovaní objednávky
Avatar Michal B.
22.02.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rýchlosť
Celkový názor:
Super výber a rýchlosť dodania
Avatar henrieta t.
20.02.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
kvalitny tovar, velmi prijemne a trvanlive materialy. Mame z tohto obchodu viacero veci pre deti i dospelych
Avatar Mária H.
27.01.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Ocenujem ochotu pri poziadavke na zmenu dodania z osobneho odberu na zaslanie kurierom. Na druhy den som mala tovar doma.
Avatar Stefan H.
16.01.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Prehľadná internetová stránka, prvotriedny tovar, ktorý je expresne doručený . Není o čom rozmýšľať či tu nakupovať.

1. Objednaný tovar mi nesadol/nevyhovuje - aké sú možnosti?

Tovar, ktorý vám nevyhovuje, máte možnosť bez udania dôvodu vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní odo dňa, kedy ste si zásielku od nás prevzali. Produkt musí byť nenosený, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami. Podrobné info nájdete tu: https://norwayshop.sk/sk/content/11-vymena-a-vratenie-tovaru

- v prípade vrátenia tovaru do balíka spolu s tovarom prosím priložte formulár Odstúpenie od zmluvy a doklad o kúpe. Starostlivo skontrolujte číslo účtu v tvare IBAN, kam budú vrátené peniaze. Následne balíček odošlite na adresu uvedenú v bode 2.

- V prípade výmeny tovaru odporúčame vytvoriť novú e-shopovú objednávku na tovar, za ktorý budete mať záujem zakúpený produkt vymeniť. Tento tovar musí byť v minimálnej hodnote vracaného tovaru.  Ako spôsob platby zvoľte dobierku. Dobierkový poplatok 1EURO vám  v tomto prípade účtovať nebudeme. Ak ste sa vybrali drahší produkt, rozdiel v cene a prepravné náklady za opätovné odoslanie objednávky uhradíte formou dobierky pri prevzatí.

 

2. Ako postupovať pri vrátení a výmene tovaru, kam odoslať tovar?

Tovar, ktorý nám vraciate, prosím odosielajte na adresu:

Active Point s.r.o.,
Tatranská Lomnica 34
059 60 Vysoké Tatry

3. Neprešla mi platba kartou - aké sú možnosti?

- po neúspešnom pokuse o platbu kartou online obdržíte automaticky generovaný e-mail s odkazom na opätovný návrat k platobnej bráne, ktorý je platný 24hodín. Takýmto spôsobom môžete platbu jednoducho zopakovať.

- po uplynutí platnosti odkazu vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom ohľadom ďalších dvoch možností platby, ktorými sú platba prevodom, alebo dobierka.

4. Neprišiel mi potvrdzujúci e-mail

- prosím skontrolujte správnosť svojej e-mailovej adresy vo svojom zákazníckom účte

- skontrolujte priečinok nevyžiadaná pošta

5.  Akú veľkosť si mám vybrať?

- nahliadnite do veľkostných tabuliek jednotlivých výrobcov: https://norwayshop.sk/sk/content/8-velkostna-tabulka-

V prípade, že nenájdete veľkostný údaj, ktorý potrebujete, môžete sa obrátiť na náš e-shopový tím, ktorý vám ochotne poradí.

6.  Ako môžem získať zľavu na nákup?

- prehľad zľavových akcií, ktoré prebiehajú na našom e-shope získate prihlásením sa na odber newslettra a sledovaním nášho facebooku a instagramu.

7. Ako zistím dostupnosť konkrétneho produktu v kamennej predajni?

- obráťte sa telefonicky na pracovníkov našej infolinky, ktorí vám v priebehu pár minút zistia aktuálnu dostupnosť v predajni.

8.  Čo robiť ak chcem zmeniť alebo zrušiť moju objednávku?

- telefonicky alebo e-mailom kontaktujet pracovníkov e-shopu, ktorí vám pomôžu s najčastejšími zmenami objednávok, ako napr.:

- zmena fakturačnej/dodacej adresy

- zmena spôsobu doručenia alebo zmena spôsobu platby

- pridanie/odstránenie produktov do objednávky/z objednávky

- zlúčenie objednávok

- zrušenie objednávky