1. Objednaný tovar mi nesadol/nevyhovuje - aké sú možnosti?
Tovar, ktorý vám nevyhovuje, máte možnosť bez udania dôvodu vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní odo dňa, kedy ste si zásielku od nás prevzali. Produkt musí byť nenosený, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami. Podrobné info nájdete tu: https://norwayshop.sk/sk/content/11-vymena-a-vratenie-tovaru
- v prípade vrátenia tovaru do balíka spolu s tovarom prosím priložte formulár Odstúpenie od zmluvy a doklad o kúpe. Starostlivo skontrolujte číslo účtu v tvare IBAN, kam budú vrátené peniaze. Následne balíček odošlite na adresu uvedenú v bode 2.
- V prípade výmeny tovaru odporúčame vytvoriť novú e-shopovú objednávku na tovar, za ktorý budete mať záujem zakúpený produkt vymeniť. Tento tovar musí byť v minimálnej hodnote vracaného tovaru. Ako spôsob platby zvoľte dobierku. Dobierkový poplatok 1EURO vám v tomto prípade účtovať nebudeme. Ak ste sa vybrali drahší produkt, rozdiel v cene a prepravné náklady za opätovné odoslanie objednávky uhradíte formou dobierky pri prevzatí.
2. Ako postupovať pri vrátení a výmene tovaru, kam odoslať tovar?
Tovar, ktorý nám vraciate, prosím odosielajte na adresu:
Active Point s.r.o.,
Tatranská Lomnica 34
059 60 Vysoké Tatry
3. Neprešla mi platba kartou - aké sú možnosti?
- po neúspešnom pokuse o platbu kartou online obdržíte automaticky generovaný e-mail s odkazom na opätovný návrat k platobnej bráne, ktorý je platný 24hodín. Takýmto spôsobom môžete platbu jednoducho zopakovať.
- po uplynutí platnosti odkazu vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom ohľadom ďalších dvoch možností platby, ktorými sú platba prevodom, alebo dobierka.
4. Neprišiel mi potvrdzujúci e-mail
- prosím skontrolujte správnosť svojej e-mailovej adresy vo svojom zákazníckom účte
- skontrolujte priečinok nevyžiadaná pošta
5. Akú veľkosť si mám vybrať?
- nahliadnite do veľkostných tabuliek jednotlivých výrobcov: https://norwayshop.sk/sk/content/8-velkostna-tabulka-
V prípade, že nenájdete veľkostný údaj, ktorý potrebujete, môžete sa obrátiť na náš e-shopový tím, ktorý vám ochotne poradí.
6. Ako môžem získať zľavu na nákup?
- prehľad zľavových akcií, ktoré prebiehajú na našom e-shope získate prihlásením sa na odber newslettra a sledovaním nášho facebooku a instagramu.
7. Ako zistím dostupnosť konkrétneho produktu v kamennej predajni?
- obráťte sa telefonicky na pracovníkov našej infolinky, ktorí vám v priebehu pár minút zistia aktuálnu dostupnosť v predajni.
8. Čo robiť ak chcem zmeniť alebo zrušiť moju objednávku?
- telefonicky alebo e-mailom kontaktujet pracovníkov e-shopu, ktorí vám pomôžu s najčastejšími zmenami objednávok, ako napr.:
- zmena fakturačnej/dodacej adresy
- zmena spôsobu doručenia alebo zmena spôsobu platby
- pridanie/odstránenie produktov do objednávky/z objednávky
- zlúčenie objednávok
- zrušenie objednávky